Ben jij een echte aanpakker en voel je je als zelfstandig management assistent als een vis in het water? Dan is deze vacature voor jou! Als management assistent heb je een heel divers takenpakket en zal je de twee partners van LIMES ondersteunen en ontzorgen. In deze rol speel je een sleutelrol in de lopende projecten van de twee partners waardoor je veel leert over de inhoud van deze projecten. Ga jij met jouw skills de uitdaging aan?

Wat ga je doen?

Als management assistent werk je in het support team in het LIMES kantoor in Valkenburg. De support professionals bij LIMES hebben een breed takenpakket en deze functie richt zich volledig op het ondersteunen van de twee partners van LIMES. Het is een veelzijdige, dynamische functie en geen dag ziet er hetzelfde uit. Je basis takenpakket bestaat uit agendabeheer en mailboxbeheer, maar er komen op dagelijkse basis veel ad hoc taken voorbij die deze baan zo leuk en afwisselend maken. Je bent het vaste aanspreekpunt voor de partners en weet precies wat er bij hen speelt en hoe je hen kunt ontzorgen. De partners werken veel op projectbasis, zowel voor interne teamprojecten als voor externe klantprojecten. Daarom is het zo belangrijk in deze rol dat je goed het overzicht kunt behouden over alles wat er speelt. 

Werkzaamheden

  • mailboxen beheren
  • proactief bewaken van acties uit vergaderingen, afspraken en e-mails
  • beheren van de agenda’s
  • het maken en voorbereiden van afspraken
  • urenregistratie 
  • het ontvangen van gasten 
  • aannemen van de telefoon
  • notuleren van projectvergaderingen en afspraken
  • etc.

Meer lezen over LIMES en hoe werken bij LIMES nu eigenlijk is? Lees het allemaal in ons eMagazine.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante mbo-4, of hbo opleiding 
  • Je hebt relevante werkervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende organisatie
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar 
  • Je bent communicatief zeer vaardig en beheerst de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed 
  • Je beheerst Office programma’s zoals Word, PowerPoint en Excel
  • Je kunt blind en snel typen
  • Je bent klantvriendelijk en servicegericht
  • Je bent betrokken en enthousiast
  • Je bent accuraat en weet prioriteiten te stellen

LIMES in het kort

LIMES international is een toonaangevende adviesorganisatie die het verschil maakt. Onze klanten zijn internationaal. Wij bieden oplossingen op het gebied van belastingheffing, sociale zekerheid, immigratie en juridische vraagstukken. Het unieke van LIMES international is dat we een nichespeler zijn die de klanten, behalve vanuit de theorie, ook praktisch begeleidt en ontzorgt. Om dit goed te kunnen doen, besteden wij veel aandacht aan vaktechniek.

Wat bieden wij?

Wij bieden een leuke baan waarin geen dag hetzelfde is en waar teamleden elkaar helpen en versterken. Hiernaast bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede work-life balance, veel vakantiedagen, verschillende opleidingsmogelijkheden en een uitstekende pensioenregeling waarbij je pensioenpremie door LIMES betaald wordt.

LIMES heeft twee kantoorpanden; een aan de Rijn vlakbij Leiden en een in Amsterdam. Vanuit elke kamer in ons Valkenburgse kantoor heb je een geweldig uitzicht. In het Amsterdamse pand zit je pal aan de bruisende Zuidas. In beide kantoren werken wij met de nieuwste apparatuur en lunchen we dagelijks graag samen. Last but not least… wij houden van gezelligheid en zijn altijd in voor een leuk feest.

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een inventarisatie van jouw gedragseigenschappen (DISC-profiel). Deze stelt ons in staat om jouw kwaliteiten optimaal te laten aansluiten bij die van het team, zodat we met elkaar voor het beste resultaat kunnen gaan.

Interesse?

Wij leren jou graag kennen! Solliciteren kan eenvoudig via de onderstaande button.

Twijfel je nog of heb je vragen? Neem in dat geval gerust contact met mij op, ik help je graag verder!

Angelique SteenbeekHR Adviseur
+31 88 089 90 00