Voor de dynamische afdeling Immigration zijn wij op zoek naar een coördinator die het leuk vindt om het team te ondersteunen bij werkzaamheden op het gebied van Immigratie en Global Mobility.

Wat doet team Immigration bij LIMES?

Ons dynamische team houdt zich bezig met het assisteren en adviseren bij aanvragen van werk- en verblijfsvergunningen voor expats en hun gezinnen. We adviseren onze klanten over immigratie vraagstukken en voeren deze ook graag uit. We bieden ook services aan om de expat een “soft landing” in Nederland te geven, zoals het inschrijven bij de gemeente en het openen van een Nederlandse bankrekening. Zodra de expat weer uit Nederland vertrekt, verzorgen we de afmelding bij de juiste instanties. Ook assisteren wij bij het aanvragen van A1-verklaringen voor werknemers die vanuit Nederland worden uitgezonden.

Wat ga jij doen?

In deze dienstverlenende en coördinerende rol ben je verantwoordelijk voor het administratief en procesmatig ondersteunen van de immigratie consultants. Als team hebben we te maken met harde deadlines en veel ad hoc zaken. Jij zorgt dat diverse taken uit handen van de consultants genomen worden zodat onze klanten optimaal bediend worden. Die taken zijn onder andere: dossiers voorbereiden, afspraken inplannen, telefonisch contact onderhouden met autoriteiten zoals ambassades en de IND, formulieren voorbereiden, archiveren, correspondentie voeren, acties en termijnen signaleren en nog veel meer. Je vindt het leuk om te werken in een team (ca 6 mensen) en je houdt je graag bezig met internationale werkzaamheden. Naast Nederlands zal je ook veel Engels spreken en schrijven.

De standplaats voor deze functie is ons kantoor in Valkenburg (vlakbij Leiden).

Wanneer ben jij succesvol?

Allereerst vind je het leuk om te ondersteunen in een hectische omgeving, dus overzicht bewaren, snel schakelen en prioriteiten kunnen stellen is belangrijk. Daarnaast ben je iemand die graag initiatief neemt en werk ziet liggen. Ook kan je goed plannen en organiseren en werk je proactief en zorgvuldig. Daarnaast vinden we het fijn als je meedenkt met het team, een sterke communicator bent en als je je graag persoonlijk en vaktechnisch wilt ontwikkelen.
In deze afwisselende, klantgerichte, praktische en ondersteunende rol behaal je met plezier meerdere strakke deadlines. Jij zorgt, samen met je collega’s, dat het werkproces blijft lopen in de dagelijkse dynamiek en hectiek. Overzicht bewaren en prioriteiten stellen gaan je goed af en je vindt het een uitdaging om up to date te zijn qua kennis.

Kortom: we bieden je een zeer divers takenpakket in een hecht en gezellig team en geen dag is hetzelfde! Krijg jij energie van vele ballen in de lucht houden en ontwikkel je je graag professioneel door in de immigratie wereld? Dan leren we je heel graag kennen!

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde relevante opleiding op HBO niveau (MER, Schoevers Office Management, International business enz.)
  • Je hebt 0-5 jaar relevante stage- en/of werkervaring
  • Je bent minimaal 36 uur beschikbaar per week
  • Je kunt goed samenwerken en bent sociaal vaardig
  • Je bent klantgericht en dienstverlenend
  • Je bent gestructureerd en kan snel schakelen
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift (Nederlands en Engels)

Werken bij LIMES

Meer lezen over LIMES en hoe werken bij LIMES nu eigenlijk is? Lees het allemaal in ons eMagazine.

LIMES in het kort

LIMES international is een toonaangevende adviesorganisatie die het verschil maakt. Onze cliënten zijn internationaal. Wij bieden oplossingen op het gebied van belastingheffing, sociale zekerheid, immigratie en juridische vraagstukken. Het unieke van LIMES international is dat we een nichespeler zijn die de cliënten, behalve vanuit de theorie, ook praktisch begeleidt en ontzorgt. Om dit goed te kunnen doen, besteden wij veel aandacht aan vaktechniek.

Wat bieden wij?

Wij bieden een leuke baan waarin geen dag hetzelfde is en waar teamleden elkaar helpen en versterken. Hiernaast bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede work-life balance, veel vakantiedagen, een mobiliteitsbudget, verschillende opleidingsmogelijkheden en een uitstekende pensioenregeling waarbij je pensioenpremie door LIMES betaald wordt. Bij deze functie behoort een leaseauto tot de arbeidsvoorwaarden.

LIMES heeft twee kantoorpanden; één aan de Rijn vlakbij Leiden en één in Amsterdam. Vanuit elke kamer in ons Valkenburgse kantoor heb je een geweldig uitzicht. In het Amsterdamse pand zit je pal aan de bruisende Zuidas. In beide kantoren werken wij met de nieuwste apparatuur en lunchen we dagelijks graag samen. Last but not least… wij houden van gezelligheid en zijn altijd in voor een leuk feest.

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een inventarisatie van jouw gedragseigenschappen (DISC-profiel). Deze stelt ons in staat om jouw kwaliteiten optimaal te laten aansluiten bij die van het team, zodat we met elkaar voor het beste resultaat kunnen gaan.

Interesse?

Wij leren jou graag kennen! Solliciteren kan eenvoudig via de onderstaande button.

Twijfel je nog of heb je vragen? Neem in dat geval gerust contact met mij op, ik help je graag verder!

Solliciteren

Angelique SteenbeekHR Adviseur
+31 88 089 90 00