LIMES zoekt een nieuwe collega voor het aangifteteam! Ben jij dienstverlenend, klantgericht en een teamspeler? Lees dan snel verder!

Als administratief medewerker ben je bezig met het administratief ondersteunen van jouw collega’s op de aangiftepraktijk. De aangiftepraktijk neemt alle zorgen van hun cliënten weg door de verantwoordelijkheid voor belastingaangiften van A tot Z op zich te nemen. De praktijk richt zich specifiek op internationale belastingaangiften voor internationale werknemers en werkgevers.  

Jouw werkzaamheden 

  • Coördineren van de planning van het team
  • Coördineren van aanvragen voor de uitstelregeling
  • Coördineren en communiceren van updates
  • Bijhouden van de status van de aangiften
  • Aanmaken van cliënten in het klantsysteem
  • Controleren van uitgaande correspondentie op taal en volledigheid
  • Bewaken van deadlines 

Jouw profiel 

  • Je bent beschikbaar tussen de 24-40 uur per week
  • Je bent in het bezit van een MBO 4 of een HBO diploma 
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend
  • Je bent organisatorisch sterk, klantgericht en je bent een teamspeler 
  • Je bent accuraat, kunt goed prioriteren en bent een goede communicator 
  • Het is een pré als je werkervaring hebt in een administratieve rol

Waarom jij bij LIMES international wil werken

  • Wij staan voor een goede work-life balance 
  • Je krijgt 31 vakantiedagen op fulltime basis en 8,33% vakantiegeld 
  • Er is een pensioenregeling waarbij LIMES jouw gehele pensioenpremie betaald 
  • Je kunt gebruikmaken van verschillende opleidingsmogelijkheden 
  • Via ons iGrow systeem maken we samen met jou een plan voor je professionele ontwikkeling
  • Dagelijkse lunch in restaurant LIMES aan de Rijn
  • Je doet mee met de LIMES bonusregeling 
  • SAMEN dingen ondernemen vinden wij belangrijk, er worden dus regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor het gehele team. 

Meer informatie over werken bij LIMES? Hier is een linkje naar ons e Magazine. 

LIMES in het kort
LIMES international is een toonaangevende adviesorganisatie en wij maken graag het verschil! Onze klanten zijn internationaal en als specialist bieden wij oplossingen op het gebied van belastingheffing, sociale zekerheid, immigratie en juridische vraagstukken.
Het unieke van LIMES international is dat we een nichespeler zijn die de klanten, behalve vanuit de theorie, ook praktisch begeleidt en ontzorgt. Om dit goed te kunnen doen, besteden wij veel aandacht aan vaktechniek. LIMES bestaat uit 80 collega’s die verspreid zijn over drie kantoren: het hoofdkantoor bevindt zich in Valkenburg (z.h.), maar er is ook een kantoor aan de bruisende Zuidas in Amsterdam en in België.

LIMES is in 2023 onderdeel geworden van de Schotse multinational activpayroll. Een leverancier van wereldwijde payroll- en HR oplossingen. Ambitie is wat activpayroll en LIMES international bij elkaar gebracht heeft. De gezamenlijke missie om te groeien en elkaar te versterken kenmerkt de volgende stap in het verhaal van LIMES: onze succesformule wereldwijd uitrollen.

Interesse?

Wij leren jou graag kennen! Solliciteren kan eenvoudig via de onderstaande button.

Twijfel je nog of heb je vragen? Neem in dat geval gerust contact met mij op, ik help je graag verder!

Angelique SteenbeekHR Adviseur
+31 88 089 90 00